Capitalul intelectual = 93% din compania ta

Capitalul intelectual = 93% din compania ta

 

  • Cat pierzi daca nu stii valoarea capitalului intelectual al firmei tale?
  • 93% din pretul achitat pentru achizitia unei companii reprezinta componente ale capitalului intelectual;
  • Doar 7% din pretul unei companii este justificat in bilant. Un studiu derulat pe companii cotate la bursa;
  • Capitalul intelectual creste imunitatea la criza.

 Te invitam sa dezbatem impreuna subiectul, in cadrul Conferintelor  din 9 februarie 2012 la Ramnicu Valcea si 22 februarie 2012 la Bucuresti, sub genericul: 

  Capitalul intelectual, motorul afacerilor de succes

CELERIS Innovative Solutions in parteneriat cu HabaR-ul, va invita pentru prima data in Romania, la o dezbatere pe tema Capitalului intelectual existent intr-un business.

Un studiu realizat de catre cercetatori europeni in 2009, arata ca 93% din pretul achitat pentru achizitia unei companii reprezinta componente ale capitalului intelectual. ‘Capitalul intelectual’ este radiografiat in situatii ce tin de inventarierea si cresterea performantei organizationale, ori in situatii care vizeaza schimbarea organizationala si nu in ultimul rand atunci cand activele intangibile sunt aducatoare de venituri pe termen lung.

Ne propunem sa evidentiem cateva fatete ale acestei monede specifice noului mileniu, in contextul unei cercetari de anvergura, atat in mediul romanesc de afaceri cat si in cel international, specific intustriei de IT&C.

E stiut ca modelele de evaluare ale economiei clasice nu se mai potrivesc in evaluarea economiilor actuale. Doar 7% din ce se vinde dintr-o companie e dat de modelele clasice de evaluare.  93% nu se cunoaste si este atribuit capitalului intelectual.  Determinarea valorii unei companii  se raporteaza la cel ce vinde, la angajati, la furnizori, la clienti etc.  Cum cuantificam beneficiile?

Vrei sa stii cat valoreaza compania ta?

Te invitam la conferinta pentru a cunoaste, a masura si a intelege cum gestionezi capitalul intelectual al firmei tale.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *